Naša kultura

"Stvaranje budućnosti vrijedne življenja. Za pacijente. Širom svijeta. Svaki dan."

Naša svrha ujedinjuje sve nas u Fresenius Medical Care. 

NephroCare je provajder usluga za Fresenius Medical Care. Mi pružamo usluge u dijaliznim centrima u više od 35 zemalja širom Evrope, Bliskog Istoka, Afrike i Latinske Amerike. Danas, više od 29.000 naših zaposlenika koji rade u preko 980 NephroCare centara liječe više od 100.000 pacijenata, uz pružanje oko 13 miliona tretmana godišnje. 

Želimo

isporučiti najviši mogući kvalitet njege kako bismo poboljšali dobrobit svakog pacijenta, svaki dan, postavljajući standard za bubrežnih bolesnika. 

Vrijeme je da se fokusiramo na prevenciju. 

Mi smo

vodeći provajder usluga dijalize u našem regionu. Upravljamo njegom u sistemu  zasnovanom na vrijednostima kako bismo kontinuirano kreirali vrijednost za naše pacijente, zaposlenike i partnere u zdravstvenim sistemima. Saznajte više o nama i NephroCare sistemu vrijednosti.

Slušamo

u kliničkom okruženju, nisu samo tehnološke i medicinske ekspertize od suštinske važnosti. Naši stručnjaci takođe ostvaruju humanu i emocionalnu vezu sa pacijentima a to je vrlo važno za poštovanje i dobrobit pacijenata. Naši zaposlenici su naša najdragocjenija prednost i naučili smo kako da radno okruženje učinimo boljim i sigurnijim za njih. Kroz program anketiranja naših zaposlenika neprestano procjenjujemo radnu atmosferu i moral zaposlenih te poduzimamo aktivnosti kad god je to potrebno.  

NephroCare je internacionalna prilika 

Kao internacionalna mreža mi dijelimo naše znanje, iskustvo i najbolju praksu. Naše koleginice i kolege u NephroCare centrima obučavaju se i rade u skladu sa standardima i procedurama širom naše mreže. U nekim zemljama postoji nedostatak kliničkih stručnjaka. Naše koleginice i kolege imaju priliku da traže poslove i da započnu svoju karijeru u raznim zemljama, bez da propuštaju dobro poznatu praksu visokokvalitetne njege bubrežnih bolesnika. 

Naše vrijednosti nas vode u svakodnevnom radu da zajedno težimo da postignemo našu svrhu.

Saradljivo

Mi gradimo tim. Udružujemo snage kako bismo postigli više od onoga što je pojedinačno moguće. Znamo kako da radimo skupa za zajedničku svrhu i kako da postižemo naše ciljeve kao jedna kompanija. Otvoreno komuniciramo. 

Slavojka Devic, Bosna i Hercegovina: 

Nakon 30 godina rada na dijalizi, Slavojka i dalje radi svoj posao sa istom strašću, posvećenosti i željom da pomogne i prenese znanje na druge koleginice i kolege. Slavojka zna vrlo dobro slušati. Ona ne samo što sluša ljude, nego ona zaista čuje ono što oni govore. Uvijek smirena i mudra, ona nalazi vremena da pomaže drugima i njeni savjeti su korisni za sve nove zaposlenike, ali takođe i za pacijente. Nikada se nije desilo da ona nije uradila nešto onako kako je najbolje mogla. 

Željka Fučkar, Hrvatska: 

Željkinu nominaciju napisao je kolega kojeg je upoznala prvog dana. 14  godina kasnije, taj kolega je opisuje ovim srdačnim riječima: Željka donosi vedrinu u tim svojim šalama, motiviše druge koleginice i kolege i u isto vrijeme je profesionalna i posvećena svom radu. Poduzima inicijativu kada je to potrebno. Nikada ne ostavlja stvari nedovršenim. 

Rami Fuerverker, Izrael: 

 Ramijeve koleginice i kolege ga poznaju kao uvijek spremnog da pomogne i podrži ostale. Sjajan je timski igrač i potpuno je posvećen visokokvalitetnoj njezi te vodi računa o tome da koordinira sa višefunkcionalnim timovima i pacijentima. Veliku pažnju poklanja kvaliteti i sigurnosti i dosljedno je sjajna podrška dugi niz godina. On pristupa pacijentima sa osmijehom i uvijek je vrlo susretljiv i pruža im podršku. 

Proaktivno

Sve stvari uvijek završavamo do kraja. Vidimo prilike tamo gdje ih drugi ne vide i osporavamo "status quo" sa mentalnim sklopom bez granica. Poduzimamo inicijativu kako bismo uticali na naš rad. Postavljamo pitanja kako bismo jasno razumjeli šta je potrebno uraditi i preuzimamo vlasništvo na rezultatima. 

Lúcia Pedro, Portugal:  

Lúcia se ne stidi davati prijedloge za poboljšanje u klinici, poput preraspodjele nekih pacijenata u dijaliznoj sobi kako bi osigurala da su svi zadovoljni svojim vremenom priključivanja i isključivanja. Od pokretanja "myCompanion" u Portugalu, ona konstantno motiviše pacijente da instaliraju i u potpunosti koriste aplikaciju. Odvaja svoje vrijeme da se konsultuje sa pacijentom po pitanju korištenja aplikacije, sa svakim pacijentom po na osob. 

Carlo Elemento, Italija:  

Carlo je 24 godine medicinski tehničar na dijalizi. Uvijek je bio entuzijastičan i proaktivan u pružanju njege. Na početku  pandemije Covid-19, kada su mnogi bili u panici zbog porasta zaraze, on je bio prvi koji je volontirao kao dio posvećenog NephroCare COVID-19 tima za Italiju. 

Weronika Tomków, Poljska: 

Weronika se jako zalaže da podstiče pacijente da koriste "myCompanion" kao novinu u procesu njihovog liječenja. Ona se sastaje sa svakim pacijentom kako bi predstavila aplikaciju i informisala pacijenta o korištenju i prednostima. Pokazalo se da je interes za aplikaciju jako veliki i broj registrovanih korisnika je značajno porastao. 

Pouzdano

Mi uradimo ono što kažemo. Pacijente i saradnike stavljamo na prvo mjesto i konzistentno pružamo izuzetnu uslugu. Djelujemo sa iskrenošću i integritetom, nikada ne ugrožavajući sigurnost, kvalitet ili zdravlje naših pacijenata. Pokazujemo poštovanje i vodimo primjerom. Pouzdan smo kompanjon za naše pacijente, saradnike i koleginice i kolege. 

Dušica Sladoje, Bosna i Herzegovina:  

Dušica je iizuzetno pouzdana i sve zadatke obavlja tačno i na vrijeme. Iako je samohrana majka, ona uvijek dolazi prva na posao. Za vrijeme velike poplave 2014. godine, slučajno je prolazila pored našeg centra i vidjela radnike kako spašavaju aparate i opremu. Ostala je pomažući do kasno u noć. Sljedećeg dana cijeli grad je bio poplavljen a i sama Dušica je evakuirana čamcem. Svako zna da na nju može računati. 

Igisinova Gulnara Balgabekovna, Kazahstan:  

Neki od Igisinovih najboljih kvaliteta su njena pouzdanost, odgovornosti i tačnost. Brzo uči i savladava primjenu novih standarda. Pomaže u obučavanju novih zaposlenika. Poznata je po svojoj tačnosti i stepenu lične organizovanosti. Puna je ljubavi prema svima i uvijek daje podršku pacijentima ljubaznim riječima i postupcima. 

Elizabeth Revach, Izrael:  

Pored svoje vodeće uloge na klinici, Elizabetha je klinički instruktor koja je obučila mnoge izraelske medicinske sestre o našoj kvaliteti pružanja njege. Osoblje računa na nju i potpuno joj vjeruje. Ona postavlja visoke standarde upravljanja sa KT/V (indikator procjene kvaliteta tretmana) na klinici. Za nju je jako važno postizanje dobrih rezultata; ona će uložiti svu svoju pažnju kako bi osigurala da osoblje dobro vodi računa o KPI i da su pacijenti u skladu sa svojim tretmanom. Njene koleginice i kolege je opisuju kao simbol pouzdane osobe sa divnom osobnošću. 

Izvrsnost

Mi premašujemo očekivanja. Orijentisani smo ka rezultatima i koristimo najbolje prakse. Neprestano podstičemo kvalitet i napredovanje kako bismo vodili poslovanje ka uspješnoj budućnosti. Predlažemo ideje za poboljšanja i inovacije. 

Maha Khaled, Izrael:  

Maha je mlada medicinska sestra i već je uzor svojim koleginicama i kolegama. Njene koleginice i kolege od nje traže smjernice i uvijek cijene njenu strpljivost i podršku. Ona neprestano radi na svom ličnom razvoju i nikada ne prestaje sa učenjem i usavršavanjem. Preuzima aktivan dio u implementiranju NC smjernica i postavlja više standarde ostalim timovima. Maha je strastvena u usmjeravanju pacijenata ka transplantaciji. Poklanja punu pažnju tome da pacijente drži na listi (za transplantaciju) i na vrijeme. 

Yeliz Aydin, Turska: 

24. januara 2020. godine, Yeliz je upravo trebala završiti svoju smjenu kada se centar suočavao sa zemljotresom. U tom trenutku 1 pacijent je još bio na dijalizi. Ona se pobrinula da ostane sa njim u sobi za tretman i da tješi pacijenta. Odmah je počela sa isključivanjem pacijenta sa dijalize i kliniku je napustila zajedno sa tim pacijentom, kada je za njega bilo sigurno da napusti.  

Simona Dascula, Rumunija: 

Svojim profesionalizmom i razumijevanjem za pacijente, Simona je uzor za svoje koleginice i kolege. Ona precizno ovladava tehnikama i njegom za pacijente sa sjajnom empatijom i poštovanjem. Pokreće je kontinuirano poboljšanje njenih vještina a pružanje izvanredne njege za nju je nešto prirodno jer ljudski životi su dragocjeniji nego bilo koje drugo blago.